Technologisch voordeel ten opzichte van concurrenten:
1. Onzinkbare boot
2. ISMA Rescue INTELIGENT SYSTEEM MEERPUNTSBEHEER (Intelligent multilevel managementsysteem)
3. Innovatieve lasbeschermingstechnologie
4. Ondersteuning van veiligheidssystemen en mogelijkheid om reddingsacties op afstand te beheren systemen van het reddingscommandocentrum
5. Directe online toegang tot reddingsmonitoring vanaf het reddingscommando centrum reddingscommandocentrum
6. Brandbestrijdingspomp met hogere capaciteit TOHATSU VE1500:
APPARATUUR:
- GARMIN GPSMAP 923XSV 9-inch touchscreen, P79 transducer in de romp
-GARMIN VHF-RADIO 115i
-Garmin AIS800
- Standaard Horizon Megafoon VLH 3000
- David Clark - Intercomsysteem met 12 apparaten (PTT)
- ASIS Straddle-stoel met handgreep aan de bovenkant
- Zoeklicht
- LED-flitsbalklicht, roterende zaklamp op het cabinedak
- Halogeenspot 65W
- Alarm-/prioriteitslichten, sirene
- Verkeerslichten
- Honda GX390L generator (of vergelijkbaar model, bijvoorbeeld FOGO 6001 TRE)
- Tohatsu Big flow VE1500 draagbare brandbluspomp, 804 cc, 44 kW (60 pk), 1500 l/min @10
bar of 1800 l/min @8 bar
- Aluminium brandklep, PE brandslang en draad, Al- of koperverbinding
- Sahara lenssensor waterpomp
- Reddings- en brandbestrijdingsapparatuur (CO2-handbrandblusser - 6,8 kg, fakkels,
reddingsboeien, reddingsboeien, fakkels, reddingslijnen, reddingsvesten)
- EHBO doos
- Duikuitrusting, afhankelijk van de situatie (optioneel)
- Medische apparatuur (optioneel)
- Uitrusting toevoegen en vuurtactieken op verzoek van de klant
I.S.M.A. Redden
(INTELIGENT SYSTEEM MULTIPOINT ADMINISTATIE)
Intelligent beheersysteem op meerdere niveaus.
Het doel van de uitvinding is een geïntegreerd, intelligent systeem voor het beheren van de werking van een schip, in het bijzonder een catamaran, met een zelflerend vermogen dat onder andere bestaat uit zelfoptimalisatie van de bedrijfsparameters van het schip op gebieden als het gebruik van elektriciteit en warmte, selectie van snelheid en tijd voor het afleggen van een vooraf ingestelde route, dekstabilisatie en niveaubehoud ongeacht de weersomstandigheden, de toestand van het water en het aantal passagiers, inclusief gehandicapten in rolstoelen.
Het systeem zal gebruik maken van internet, wat een onafhankelijke werking mogelijk maakt. Niettemin zullen er om veiligheidsredenen drie niveaus zijn voor de verificatie van de door het systeem genomen beslissingen en een aantal waarborgen met de mogelijkheid om over te schakelen naar handmatige controle. Met dergelijke oplossingen zal het systeem in de loop van de tijd steeds nauwkeurigere beslissingen nemen.
ISMA Rescue, dat overal ter wereld kan worden bediend met een multimediatablet of telefoon via een volledig gecodeerde internetverbinding. U kunt ook video en audio op uw telefoon bekijken vanaf de 8 IP-camera's die op het schip zijn geïnstalleerd, waar u waarschuwingen kunt instellen wanneer er beweging wordt gedetecteerd in door u opgegeven gebieden. Het is ook mogelijk om het schip via GPS te lokaliseren.
Merk: | Fire And Rescue Boat |
Type: | PHS-R1200 |
Lengte (m): | 12.00 |
Breedte (m): | 3.50 |
Diepgang (m): | 3.00 |
Doorvaarthoogte (m): | 0.60 |
Conditie: | new |
Bouwjaar: | 0 |
BTW: | false |
Prijsstelling: | prijsopaanvraag |
Rompmateriaal: | aluminium |
Verkoopplaats: | Bialystok |
Land: | PL |
Passagiers capaciteit: | 6 |
Merk: | 2 x Mercury Verado F350 HP R6 buitenboordmotoren met DTS Fly By Wire |
Motorstart: | electric |
Inhoud tank (l): | 600 |
Schroef: | Ja |
Hendrik Bulthuisweg 2
8606 KB Sneek
Friesland / Nederland