Te openen zijpoorten / neerklapbaar zijluik
1. vloer en bovendek van golfplaat
2. zelflozend water vanaf het dek
3. boegbank van golfplaat
4. open achterbank
5. algehele rail (verhoogd in het boeggedeelte)
6. achterste bedieningsconsole - stuurconsole, bestaande uit:
- consoleleuning,
- kunststof consoleglas,
- stuur,
- stuurinrichting,
- stuurinrichting,
- elektrisch bedieningspaneel
- plastic doorvoertules voor kabels en draden,
- tank voor de console afgesloten met een gecanneleerde aluminium klep
7. 4 gelaste meerklampen - aluminium
8. afgeronde overboordplanken
9. 8 aluminium hengeltransporthouders, aan de achterzijde van de boot
10. navigatieverlichting (wit toplicht, groen stadslicht,
rood zijlicht)
11. Lenspomp (automatisch)
12.Stationaire brandstoftank met een inhoud van 70 l
12. Buitenschilderwerk van de zijkanten (enkele kleur, RAL 7016 Anthrazitgrau)
13. Afwerking van de boot (spatbord, C-type rubberprofiel ter bescherming van de dekrand)
14. elektrische installatie (aansluiting van elektrische aansluitingen op het bedieningspaneel*) 15. grote spiegelplaat
16. boogoog
17. Aluminium houder voor spiegelsonarsensor 18, Aluminium houder voor anode
19,.Anode
I.S.M.A. Rescue
(INTELIGENT SYSTEEM MULTIPOINT ADMINISTATIE)
Intelligent beheersysteem op meerdere niveaus.
"Beheersysteem voor een waterscooter, vooral een catamaran."
Het doel van de uitvinding is een geïntegreerd, intelligent systeem voor het beheren van de werking van een schip, in het bijzonder een catamaran, onder andere door zelfoptimalisatie van de bedrijfsparameters van het schip op gebieden als het gebruik van elektriciteit en warmte, selectie van snelheid en tijd voor het afleggen van een vooraf ingestelde route, dekstabilisatie en peilonderhoud, ongeacht de weersomstandigheden, de toestand van het water en het aantal passagiers, inclusief gehandicapten in rolstoelen.
Het systeem zal gebruik maken van internet, wat een onafhankelijke werking mogelijk maakt. Niettemin zullen er om veiligheidsredenen drie niveaus zijn voor de verificatie van de door het systeem genomen beslissingen en een aantal waarborgen met de mogelijkheid om over te schakelen naar handmatige controle. Met dergelijke oplossingen zal het systeem in de loop van de tijd steeds nauwkeurigere beslissingen nemen.
ISMA Rescue, dat overal ter wereld kan worden bediend met een multimediatablet of telefoon via een volledig gecodeerde internetverbinding. U kunt ook video en audio op uw telefoon bekijken vanaf de 8 IP-camera's die op het schip zijn geïnstalleerd, waar u waarschuwingen kunt instellen wanneer er beweging wordt gedetecteerd in door u opgegeven gebieden. Het is ook mogelijk om het schip via GPS te lokaliseren.
Merk: | Reddingsboot |
Type: | PHS-R550 |
Lengte (m): | 5.50 |
Breedte (m): | 2.17 |
Diepgang (m): | 0.70 |
Conditie: | new |
Bouwjaar: | 0 |
BTW: | false |
Prijsstelling: | prijsopaanvraag |
Rompmateriaal: | steel |
Verkoopplaats: | Polen |
Land: | PL |
Passagiers capaciteit: | 6 |
Schroef: | Ja |
Hendrik Bulthuisweg 2
8606 KB Sneek
Friesland / Nederland